:: HaRi-HaRi BerLaLu ::

ASSALAMUALAIKUM...
SALAM 1 MALAYSIA


Friday, October 28, 2011

stresssssssss....


HYE HY0 HYA HYU....

semakin hari yg semakin stresss aku bekerje..tp aku tetap kiut!..hehehehehe...apela naseb aku nie...dh la kne pindah ke JB pastu dh smpai cni mcm2 dugaan yg aku dapat..kte aku xwat kje la apela...H0i! aku berpanas berhujan nie k0 ckp aku x wt kje...k0 ape tau?k0 dud0k 0pis kne airc0n sng2 je k0 ckp aku xwt kje..naseb bekla kwan2 aku nie smue bg0s2...sabar2...
skrg plak penyakit AYAH aku semakin ter0k...YA ALLAH kau sembuhkan la penyakit ayah aku nie...xlene tid0 aku pk semue nie... aku dh xtahan ng dugaan yg kau beri... bile la nk dapat keje len nie... klu la hari2 mcm nie aku rase b0ley jd gile k0t.. dengan pegawai2 yg x jage kebajikan anak2 buah nyer... haaiissshhh...........
benci2!..
FUCK U!
DAMN U!
"ibu abah..........abg wan rindu"huh!...xsabar nk balek raye haji nie..nk pel0k nk cium mereke... hehehehehe..anak manje la katekan..tunggu kepulangan anakmu yg HENSEM nie ya!.... bentang carpet merah sekali..hahahahahaha.. nie klu buah hati aku bace nie aku x rindu die nie mau jd gd0h nie...
"NURUL NAZLIATUL AQMA i miss u!" tunggu sayang balek ye bby raye haji nie.. nti kite dating puas2 ye...

No comments:

Post a Comment